PDA

View Full Version : New member from South Florida....... Howdy!



NRA
07-19-2016, 09:38
Hello
I enjoy old military surplus and just about everything that goes bang. Unfortunately I lost every firearm I own in a terrible boating accident. I am also a failed retiree. Looking for like minded folks to share and mostly learn from.

PhillipM
07-19-2016, 10:47
Welcome sir. Many of us have had boating accidents.

SMOKEY
07-19-2016, 01:15
Welcome aboard, sir

S.A. Boggs
07-21-2016, 06:27
Welcome sir. Many of us have had boating accidents. I guess that leave me out, I have a sub. Problem is @ my age I just can't remember when I parked the dang thing. If any of you guys spot it on the bottom of the Ohio River, please let me know.
Sam

Merc
08-02-2016, 06:57
Hello
I enjoy old military surplus and just about everything that goes bang. Unfortunately I lost every firearm I own in a terrible boating accident. I am also a failed retiree. Looking for like minded folks to share and mostly learn from.

Welcome aboard. There's lots of collective knowledge here along with some very friendly folks.

Merc

DylanMcafe
04-01-2017, 03:22
Ce n'etait pas seulement le terrain seance de massage lyon (http://www.anneedumexique.com) ses usines qu'il avait dans la tete, c'etait aussi son personnel; quand il passait dans les cours, les ouvriers le saluaient, non seulement en se decouvrant comme s'il eut pu les voir, mais encore en prononcant son nom: Bonjour, monsieur Vulfran. Il allait donc chaque matin des Carmes a Port-Libre, des Madelonnettes a Saint-Lazare, de la Force au Luxembourg, et stationnait devant les prisons au sortir des charrettes qui menaient les accuses au tribunal revolutionnaire. Pardonnez-moi, madame la comtesse, si je me laisse a mon insu entrainer sur un terrain que je ne voulais pas aborder, mais nous vivons dans une societe si singulierement organisee, qu'il est bon quelquefois de faire observer que ce n'est pas l'interet qui regle les mouvements de notre coeur. Il doit y avoir parfois impossibilite a ce que l'element male atteigne l'ovule, comme, par exemple, chez une plante qui aurait un pistil trop long pour que les tubes polliniques puissent atteindre l'ovaire.

ww2eyes
04-02-2017, 07:08
welcome aboard